Røde Kors butik

Året 2021´s gang i RØDE KORS BUTIKKEN

Året stod endnu en gang i Coronaens tegn. - Men også i denne omgang kom vi godt igennem det. - Da vi måtte lukke op igen den 1. marts 2021 var der ikke EN ENESTE af vores medarbejdere, der sagde "nej tak" til at møde op igen. Tak skal I have - også denne gang. - Og hvor havde vi god brug for alle hænder, så vi kunne få "fixet" alle de ting vi havde fået ind i nedlukningsperioden. -

Også denne gang gik med at få ekstra hænder til at gøre noget ved sagen. - Heldigvis er vi også i 2021 blevet flere om at løfte opgaven, - og heldigvis er der flere, der er yngre end os, der var med, da vi åbnede i 2013. - Tak skal I have - også for det.

Også alle vores kunder mødte op igen. - De så også glade ud. - Tak skal I have, både "gamle" og nye kunder. - Det glæder os, at så mange bakker op om vores sag.

I hele perioden var vi heller ikke i tvivl om, at vi havde donorer, - og heldigvis for det, - ellers havde vi jo ikke noget at sælge. - Tak også til jer, fordi I tænker på RØDE KORS, når I har overskud af ting og sager.

Vi er altid glade for at få salgbare ting. - Og salgbar er netop ordet.

- Så kan vi nemlig lave alle de forskellige overskudsvarer om til penge.

- Og her er vi ved sagens kerne. - Vi veksler vaser, sofaer, æggebægre, tøj, bøger, lamper osv. osv. om til penge. - Det er meget mere besparende at kunne sende penge til værdigt trængende både lokalt, nationalt og internationalt. - Det er den direkte vej uden fordyrende mellemled.

Tak skal i have alle sammen.

Fra RØDE KORS BUTIKKEN ønsker vi alle et godt 2022

Husk at følge med på Facebook. – det er der, vi slår på tromme for os selv, vores varer, og når vi laver konkurrencer etc.etc.

Har du ting at donere - så sæt det gerne i skuret ved butikken.

Handler det om møbler, vil vi gerne hente - ring venligst på 97 25 01 62

eller 29 72 21 31, så vi kan aftale det videre fornødne