Røde Kors butik

Nu hvor endnu et år er gået og gået godt, er det tid til, at vi gør status over 2019.

Der er grund til at gøre opmærksom på, hvordan det går. Det går nemlig godt. Faktisk forrygende godt. – Endnu en gang har vi slået alle vores tidligere rekorder.

Rigtig mange mennesker i vores lokalområde får glæde af vores succes. – Og det er vi stolte over.

Vi er pt 83 medarbejdere. – Vi yder alle efter bedste evne en indsats til gavn for RØDE KORS og dermed indirekte til gavn for mange andre. – Det har vist sig, at behovet ikke bliver mindre, men tværtimod større.

Det er en succes, at vi alle både kan og vil fortsætte.

Vores behov for flere kolleger bliver også stadig større. – Så opfordringen om at spørge sin nabo eller andre, gælder stadig. – Vi skulle gerne have gennemsnitsalderen længere ned. – Her på hjemmesiden vil vi også gerne opfordre ALLE, der vil give hånd med, om at melde sig. – Så vi kan få lidt flere hænder til at få arbejdet gjort. -

Årsagen er selvfølgelig, at vi får flere og flere donationer - heldigvis for det, og vi tager med kyshånd imod dem alle. Det er dejligt, at så mange vil os det godt.

Vi takker alle, der tænker på RØDE KORS. Både når det handler om overskudsvarer, og når det handler om at skaffe plads. – Tak skal I ha´hver og en.

Hvis du, som læser dette, får lyst til at vide mere. Enten om at finde din egen plads i vores sociale miljø og organisation, eller det bare er, fordi du mangler viden om, hvordan du skal gribe det an.

Så kom ind i butikken og aftal et tidspunkt, hvor vi kan snakke lidt mere om sagerne.

Glædelig jul og godt nytår fra alle os i RØDE KORS BUTIKKEN

Husk at følge med på face book. – Det er der, vi slår på tromme for os selv, vores varer, og når vi laver konkurrencer etc. etc.

Har du ting at donere - så sæt det gerne i skuret ved butikken.

Handler det om møbler, vil vi gerne hente - ring venligst på 97 25 01 62  eller 29 72 21 31, så vi kan aftale det videre fornødne

Åbningstider:
Mandag - fredag:   10 - 17